Dag 28: Los Angeles

11 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag was een heerlijk rustige dag. We konden na al het vroege opstaan deze vakantie eindelijk een keer lekker uitslapen in de heerlijke hotel bedden. Na het rustig opstaan, kwam er slecht nieuws door dave. De vlucht was namelijk geannuleerd. We vliegen nu niet rechtstreeks naar Amsterdam, maar aller eerst naar Parijs. Vanuit parijs vliegen we, na een tussenstop van 6(!) uur door naar Amsterdam, om daar om 18:00 aan te komen hopelijk. De aankomsttijd was voorheen 12.00, nu dus einde van de dag. Maar we bekijken het positief, we komen heus wel thuis!
Verder was de dag lekker rustig chillen aan het zwembad. Een zwembad waar naar onze mening voornamelijk zakenlui en hier en daar een klein kindje rondhing. Soort van poolparty idee! Wel erg gezellig met muziek ook. Het weer was heerlijk, niet te warm, niet te koud. Perfect zwemweer dus. Na een rustige middag met zwemmen, spelletjes en koffers inpakken was het tijd voor het avondmaal. We hebben allemaal lekker gegeten bij een restaurantje 5 minuten lopen van het hotel. Een gezellig restaurantje waar recht naast ons een goede en leuke zanger en zangeres speelden. Vooral het meisje was erg goed! Na heerlijk gegeten te hebben en genoten van de muziek, zijn we weer naar het hotel gegaan en de koffers gewogen. Mijn koffer is 3 kilo zwaarder dan voorheen, maar dat komt ook een beetje door extra spullen van Iris die het niet kwijt kon! Morgen vliegen we na een kleine maand weer terug naar ons kikkerlandje. Uitkijkend op het binnenlopen van het nieuwe huis! En uiteraard het weerzien van papa, mama, mitchie, jara en de rest van de familie. En vooral om al mijn verhalen te delen met de rest! Na een te gekke vakantie zal dit tevens het laatste reisverhaal zijn! Ik hoop dat iedereen met smart mijn verhalen gelezen heeft! Vond het erg leuk om al jullie reacties elke dag te lezen en dit verhaal te schrijven voor jullie om jullie dagelijks op de hoogte te houden van mijn bijzondere reis met de familie Huisman en schrijvers!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Diana:
    12 augustus 2018
    Wat balen dat je reis nu eerst via parijs gaat. Je wilt dan gewoon lekker naar huis. Maar ja niks aan te doen helaas. Heb heel erg genoten van je fantastische verhalen!! Goede reis en dikke knuf
  2. Oma Lies:
    12 augustus 2018
    Bedankt Steffie voor al je mooie verhalen heb er heel erg van genoten en ook van al je super mooie foto's wat heb jij een gave vakantie gehad. Jammer dat de terug reis heel lang wordt maar het gaat goed komen. Hele goeie reis terug en zie je thuis weer dikke knuffel.
  3. Opie:
    12 augustus 2018
    Heel erg bedankt voor al je mooie verhalen en foto's wel sneu voor jullie dat de terug reis zoveel langer duurt we kijken uit naar nog meer verhalen als je weer lekker thuis bent nou tot gauw gr.