Dag 1: Vancouver

15 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Na een lange reis dag, de eerste echte dag beleefd in Vancouver!
Wat een mooie stad is dit, veel natuur, vrolijke mensen, mooie gebouwen en natuurlijk heerlijk warm weer!

Vandaag hebben we een mooie fietstocht gemaakt door de stad, Stanley park en grandvile island. Hier hebben we met een heerlijke 27 graden van genoten. Alles is echt top geregeld hier, je kan namelijk een hele mooie route fietsen die er speciaal voor aangelegd is.

Na het fietsen zijn we terug gegaan naar het hotel, waar we heerlijk in het zwembad gedoken zijn! Er is een mooi zwembad bij het hotel, en dat vinden wij niet erg :)

Na het zwemmen zijn we op zoek gegaan naar een restaurantje. Eerst zijn we een leuk stukje gaan wandelen door de stad en langs het water. En uiteraard loop ik naar het water, en wat zie ik daar zwemmen? Een zeehond! Heel even kwam hij boven om eten te pakken en dook weer naar onder. Ik riep natuurlijk iedereen snel bij elkaar maar tevergeefs, hij was weg, en uiteraard geloofde niemand me! Maar, ik heb hem echt gezien! Gelukkig geen last van de jetlag, behalve gister avond een beetje wanneer iedereen inkakte tijdens het avond eten!

Morgen de dag dat we de camper op gaab halen! Spannend!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roel:
    16 juli 2018
    Je vergeet die zeehond te noemen!!!
  2. Oma Lies:
    16 juli 2018
    zo het ziet er super leuk uit allemaal wat een geweldige ervaring mooi hoor 👍👍😘😘😘
  3. Iris:
    16 juli 2018
    Uhuuuu... er was helemaal geen zeehond, jij ziet echt rare dingen 😘😘😘
  4. Opie rob:
    16 juli 2018
    Wat gaaf he z,n reis je maakt al meteen veel mee