Klaarmaken & inpakken

12 juli 2018 - Vianen, Nederland

Bijna is het zo ver. DE grote, mooie reis naar Amerika. Gisteren en vandaag de laatste spulletjes gekocht, ingepakt en uitgezocht wat mee moet. Bijna ready to go!

Het was erg druk de laatste week, veel opruimen voor het nieuwe huis en uiteraard bedenken wat er allemaal in die grote koffer mee moet.

Gelukkig is alles gelukt en ligt alles zo goed als klaar. Morgen ( vrijdag ) is de laatste dag thuis en ook de laatste inpak dag. Nog even snel langs de kapper morgen om er fris en fruitig bij te lopen in het warme Amerika, en dan zijn we er echt klaar voor.

Met dit berichtje wil ik bij iedereen controleren of de mails goed werken en het aankomt, zodat jullie alles van mijn vakantie mee kunnen krijgen!

Groetjesss.

1. Iris:
    Joehoeeeee!!
  2. Diana:
    12 juli 2018
    Super leuk zo een fantastische reis te gaan maken! De voorbereidingen zijn ook al leuk. Super dat je ons zo op de hoogte gaat houden. Have fun neefje
  3. Je vader:
    Ik ken nie leze....
  4. Sandra LS .:
    12 juli 2018
    Ja je was maar druk Stefan. Je kamer al bijna verhuis klaar 👍kasten opgeruimd , planken van de muur, bed uit elkaar. Je hebt al goed geholpen😀
    En nu bijna op reis met de familie Huisman en vooral je lieve vriendinnetje Iris. Wat een gave reis ga jij maken. Ben heel benieuwd naar al je verhalen 😙😙
  5. Lianne:
    Heel veel plezierrrrr!!!
  6. Inge Ligthart Schenk:
    13 juli 2018
    Hartstikke fijn om je reis mee te kunnen maken.
    dit is gelukt.
    veel plezier in Amerika en geniet met elkaar van alle moois.
    dikke kus opa en oma XXXX