Dag 5: portland

19 juli 2018 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

De dag begon met een lange reis naar het mooie natuurrijke Portland. Hier stoomden we ons klaar voor het shoppen in de outlet winkels van het taxvrije Portland.

Aangekomen bij de outlet winkels, stonden vooral de dames te stuiteren van enthousiasme, want die moesten kosten wat het kost de hele Michael Kors winkel leeg plunderen om er weer helemaal hip bij te lopen. Dit is ze trouwens ook goed gelukt, nadat de dames de winkel uitkwamen ging hij dicht, ze hadden dr dagomzet binnen!
Iedereen ging zijn eigen gang een beetje in de vele verschillende outlets die er waren. Van Tommy Hilfiger tot The North Face en meer, voor iedereen was er wel iets.
We splitste ons op in groepjes van 2 en spraken rond het middaguur af on lekker te lunchen bij de camper, om vervolgens tot een uur of drie de laatste outlet winkels leeg te halen.
Toen de tijd en het geld op was, gingen we weer richting de nieuwe volgende camping. Na een uurtje rijden, en het zien van de ' wie is de mol brug', wat erg grappig is om nu eens toevallig in het echt te zien, kwamen we aan op de camping. En raad eens, wederom de 2 mooiste plaatsen van het park. Dicht bij het zwembad en de sanitaire voorzieningen, top dus.
Morgen is het de beurt aan Portland om verkend te worden!

1. Diana:
    20 juli 2018
    Hahaha wat leuk de wie is de mol brug te zien zeg. Hebben jullie nog wel geld over voor de rest van deze mooie trip na het shoppen haha. Veel plezierrr dikke kus
  2. Oma Lies:
    20 juli 2018
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt, zo apart die kougum muur, wat een aparte dingen heb je al gezien en lekker veel kleren gekocht ha, ha, ha, maar goed dat je zo'n grote tas bij je had. Je reis is tot op heden schitterend verlopen. Wat heb je al veel mooi's gezien. Dikke kus.
  3. Sandra LS .:
    20 juli 2018
    Leuke dag dus. Ik snap het stuiteren van de dames wel ....had er ook wel bij willen zijn haha. De ruimte die je over had in je koffer is nu al opgevuld zeker 😂😂dikke kus 😍
  4. Inge Ligthart Schenk:
    20 juli 2018
    Wat een mooie foto's waar je ons elke keer weer van laat genieten. Hebben jullie allemaal extra tassen mee of laten jullie je " oude " kleren achter? Moeten we wat geld opsturen Stef of is er nog wat over voor de rest van de vakantie? Veel plezier hoor en geniet volop. XX