Dag 2: Vancouver - Seattle

16 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

De dag begon uitermate rustig. Lekker op ons gemak ontbijten en nog even voor het laatste van het mooie Vancouver genoten aan het water. Nog even een keer gekeken hoe bijzonder eigenlijk de watervliegtuigen opstegen en landden, want dit was best een indrukwekkend gezicht!
Aan het eind van de ochtend zijn we weer richting het vliegveld gegaan, waarnaar we opgehaald werden in een supee stoere grote Amerikaanse wagen! Deze bracht ons naar de camper, maar eerst langs de boarder. Ik dacht dat ze op schiphol streng konden zijn, maar dit sloeg alles, uit de auto stappen zonder toestemming? Dan kon je 5000 dollar neertellen.
Eind goed al goed, we kwamen er zonder problemen doorheen, en vervolgde de reis naar de camperverhuurder.

Eenmaal aangekomen bij de campers, stond er een film op ons te wachten over het gebruik van de camper. Heel interessant natuurlijk... Na een lange reis. En nee, er werd niet echt serieus naar gekeken, al verwachtte ze dat wel!

Na ruim een uur wachten en regelen konden we dan eindelijk gaan rijden richting de aller eerste camping. Hier kwamen we rond een uur of 12 uur in de avond aan, hebben de bedden op gemaakt en zijn gaan slapen!
Al met al, een leuke maar lange dag.

1. Inge Ligthart Schenk:
    18 juli 2018
    Hoi Stef, nou is de grote reis dan echt begonnen he. Wat een belevenis zo'n grote camper, die waar opa en oma mee reden zijn dan kaboutertjes geweest. Wat leuk dat jullie in Vancouver in het totempalenpark geweest zijn. Daar hebben opa en oma 24 jaar geleden ook gelopen. Wat een mooi gezicht he die water vliegtuigen, ook daar zijn we geweest. Ga genieten van al 't moois wat je nou gaat zien. Ik denk dat wij 't ook gaan meebeleven terwijl wij hier in een luie stoel zitten! Heel veel plezier hoor , groetjes aan allemaal en dikke kus voor jou. Tot de volgende keer. Hoe is 't met de warmte? Doei, opa en oma XXXX