Dag 26: Los Angeles

9 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag was wederom een reisdag, dit keer naar het grote LA!
We reden rond 08:30 weg om naar het de laatste bestemming te gaan, Los Angeles. Na ongeveer 5 uur rijden en veel dutjes verder stopten we om wat te lunchen bij de subway en dergelijke. Hierna hadden we nog een half uurtje voor de boeg en kwamen we in de middag aan bij het hotel. Het hotel is echt prachtig en luxe! We hadden geluk dat er al een kamer klaar was om al onze spullen in te droppen, zodat we verder konden met wat we wouden doen. We hebben 2 kamers met pool view, die dus tegen het mooie nette zwembad aan liggen.De kamers zijn erg ruim en mooi aangekleed, uitstekende laatste bestemming dus!
Nadat we alles in de kamer gegooit hadeen pakten we de auto om de naar het wereldbekende Hollywood sign te gaan. Na een klein half uurtje door de veel te chaotische stad te rijden, kwamen we aan bij the Griffith observatory. Een bekend gebouw uit het bekende spel GTA, wat een spel is voor de playstation en Xbox waarbij je een leven leidt en kan doen wat je wilt, voornamelijk auto's jatten en andere aparte taferelen. Hier had je een super gaaf uitzicht over heel LA, wat een enorme stad is. Je zag overal stad en huizen. Achter ons was het hollywood sign! Zeer bijzonder om te zien, en in de verte leek hij niet groot, maar eenmaal dichterbij gekomen, door zeer nauwe straatjes die tevens ook in het spel GTA te bewonderen zijn, zag je duidelijk hoe groot hij was. Erg gaaf om een keer gezien te hebben zeg!
Na het hollywood sign zijn we naar the walk of fame gegaan. Hier hebben we uiteraard de bijzondere sterren gezien in de grond. Zo hebben we als hoogtepunt Michal Jackson gezien en nog vele andere bekende en onbekende namen! We hebben daar heerlijk avond gegeten en zijn na het eten kort the walk of fame weer over gelopen. Hier stuitte we op een groep dansers, die onwijs vet waren om te zien! Ze maakte er heuze show van, waar we echt om gelachen hebben en bewonderd hoe goee ze waren. Daarna was het tijd ok weer naar het hotel te gaan. We duiken ons bedje in, omdat we morgen naar Universal studios gaan! We worden om 07:30 opgehaald, dus vroeg uit de veren voor een mooie dag!

1. Tantetjuh:
    10 augustus 2018
    GTA spel mmmm tja.. zal wel hahaha. Voor jou leuk om in t eggie te zien, ik ken het niet hahaha. Lijkt me ook wel gaaf over die walk off fame te lopen. Al die verschillende steden te zien is ook bijzonder. Heel veel plezier bij de Universals.
  2. Opie:
    10 augustus 2018
    Man man wat heb je weer veel beleefd hollywood en walk of fame nou nou het moet niet gekker worden nog effe genieten hoor bij deuniversals dat zit het er bijna weer op nog veel plezier en gr aan iedereen👍