Dag 15: Vernal, Utah

29 juli 2018 - Vernal, Utah, Verenigde Staten

Vandaag hadden we wederom een lange reisdag. We aten heerlijk buiten, want het was al heerlijk weer! We stapten rond half 9 de campers in om aan de reis te beginnen. We reden door weer een bijzonder landschap, dit keer weer met hoge bergen en de dessert. Veel droogte was wel te zien, zo zag je regelmatig, wat trouwens in veel gebieden van onze reis is, overblijfselen van vroeger gewoedde bosbranden. In het landschap zagen we voornamelijk koeien en paarden.
Na een aantal uurtjes rijden stopten we op een mooie plek voor de lunch, naast een gigantische dam aten we broodjes en genoten ondertussen van het uitzicht. We konden mooi het verschil zien van enorme droogte, en een groot meer door de dam.
Na weer enkele uurtjes rijden kwamen we wederom in de warmte aan op een camping met nederlandse eigenaren, altijd leuk! We hadden een super mooie plek weer, en hebben de middag gevuld met zwemmen en andere spelletjes. De avond verliep verder op ons gemak en hebben nog wat plezier gemaakt in de speeltuin en een aantal op de midgetgolf baan, waarnaar iedereen rons tienen zijn mandje op zocht. Morgen staat alweer een lange reis voor de boeg, maar met een bijzonder doel, Arches!

1. Diana:
    30 juli 2018
    Wat hebben jullie weer veel mooie indrukken op gedaan Stef. Op naar andere dieren dan de elk en bizon 😂