Dag 18: Moab

1 augustus 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag stond in het teken van zwemmen, chillen en vooral rustig aan doen. De dag begon daarom ook relaxed. We konden heerlijk uitslapen, tot een uur of 09:30 toen de eerste wakker werden. Hierna hebben we lekker in de opkomende warmte ontbeten en direct de zwembroeken en bikini's aangedaan. Wel was het nog erg bewolkt, maar al warm en besloten daarom gelijk naar het zwembad te gaan. Heerlijk rustig, want hij was tot dan toe voor ons alleen, wetende al wel dat het in de middag zou stikken van de hollanders in het niet al te grote zwembad. We hebben een heerlijke duik genomen en lekker gelegen op de bedjes naast het zwembad. Zelfs nog even flink getelefoneerd met mn grote broer, die me toch stiekem wel erg misde, altijd schattig om dat te horen! Mis hem namelijk stiekem ook wel ;). Na zo'n 45 minuten te hebben gekletst met Mitchell, en behoorlijk warm te zijn geworden door de zon, besloten we weer even te zwemmen en daarna te douchen. Eigenlijk was het net niet zonnig genoeg om te zwemmen, maar daar kwamen we later op de dag wel achter. Na het zwemmen uiteraard ook nog een uur met papa en mama gebeld, wat super fijn was om te doen weer. Mama heeft zelfs een hele rondleiding gegeven door het nieuwe huis, want dat was uiteraard iets waar ik heel enthousiast over ben en stiekem toch zoveel als mogelijk mee wil maken daarvan.
Naarmate de dag ouder werd, steeg de temperatuur ook flink, tot zo'n 39 graden en was het vrijwel niet uit te houden. Dus besloten we maar weer het zwembad op te zoeken, dit keer tussen de al redelijk in vele getalen zwemmende Hollanders. Na weer een verfrissende duik hebben we nog even met Michal, Jip, Iris en Koen een spelletje gedaan en ons opgemaakt om uit eten te gaan.
We hebben heerlijk gegeten in een leuk restaurant en hebben de avond weer afgesloten met leuke spelletjes, dit keer met een vriendin en haar broer,die ook op de camping stond van Isa, erg gezellig. Morgen gaan we door naar Capitol Reef.
Helaas is de wifi nog niet goed genoeg om foto's te uploaden, dus een avondje foto's kijken hebben jullie allemaal tegoed van me! ( Afspraken maken kan bij mijn assistente Sandra Ligthart Schenk )
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Diana:
    2 augustus 2018
    Jullie hebben weer speciale momenten gehad! Alleen niet meer zo gevaarlijk doen met muurtjes en afgronden hoor. Klinkt ook gezellig met spelletjes doen als jullie weer op de camping zijn.Enjoy!
  2. Inge Ligthart Schenk:
    2 augustus 2018
    Dus jullie hebben ook nog wel tijd voor een rustdag, gelukkig. Is je hoofd ondertussen niet helemaal vol van alle nieuwe, mooie, ongelooflijke indrukken? Wat hebben jullie al een boel beleefd. Moet je effe denken dat je nog bijna 2 weken hebt Stef! Maar goed dat jullie dan niet meteen naar school hoeven. Geniet maar lekker hoor dat heb je mooi te pakken. Groetjes ook van opa
  3. Sandra LS .:
    2 augustus 2018
    Mooie verhalen Stef. Leuke rol heb je voor mij bedacht " assistente" ben benieuwd wat ik allemaal mag doen voor je 😄