Dag 4: Cannon Beach

18 juli 2018 - Cannon Beach, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag maakte we ons klaar voor een lange reis ochtend en middag, opweg naar Cannon beach!

Nadat alles igepakt was en klaar voor vertrek, reden we 2 uurtjes en maakte een tussenstop bij de walmart. Wat is dit toch een andere supermakt dan we gewend zijn in ons kleine landje. Alles, maar dan ook alles ( behalve de bbq ) hebben ze hier en dat is indrukwekkend om te zien vind ik. Zoveel keuze, zoveel producten en zoveel schappen bij elkaar.

Na de tussenstop reden we nog ongeveer 1.5 uur, waarin koen en ik de finale van de cupfinal wonnen met een spelletje, en uiteraard genoten van het uitzicht. Want zelfs onderweg zie je veel, zo hebben we een hert gezien langs de rijbaan, de typische brievenbusjes langs de weg en de leuke houten huizen langs de wegen met bijna ieder zijn eigen oprit zoals je altijd in amerikaanse films en series ziet.

Eenmaal aangekomen bij de camping, zijn we richting het strand gelopen. Hier zagen we dan eindelijk Cannon Beach. Het strad met de grote rots in het water waar de puffins ( vogelsoort ) op zouden moeten bivakkeren. Ik wist alleen niet dat die rots zo enorm groot was. Het was indrukwekkend en mooi om te zien, een bijzonder stukje natuur. We hebben er van genoten en veel fotos gemaakt, en zijn na een half uur ongeveer weer terug gegaan naar de camping. Hier hebben we uiteraard gebruik gemaakt van het zwembad, en hebben voor het eerst na het vinden in een winkel van de bbq, gebbqd.
Na het eten was het weer tijd voor een spelletje en een kampvuur met marshmallows!
Morgen gaan we veel geld uitgeven in de taxfree outlet hemel van portland.

1. Oma Lies:
    19 juli 2018
    wat heb je weer veel gezien en een hoop nieuwe indrukken te verwerken gekregen wat maak je een schitterende reis Gr. oma Lies👍👍💖💖
  2. Diana:
    19 juli 2018
    Te gek hoor! gaaf om te zien en mee te maken he. Ben benieuwd naar de Foto met de rots en dé vogels haha
    Have fun xx
  3. Opie rob:
    19 juli 2018
    Dat is effe genieten wat heb je al veel meegemaakt gr opie