Dag 3: Seattle

17 juli 2018 - Cannon Beach, Oregon, Verenigde Staten

De eerste nacht in de o zo grote camper. Heerlijk geslapen op de zachte slaapbank en na een lekker ontbijtje, klaar om de mooie stad Seattle te bezoeken.
Na een kwartiertje lopen naar het busstation, stapte we op de bus naar het centrum van Seattle. De busreis duurde ongeveer een uur, wel een lang uur voor vooral Michal, die een stevig gesprek voerde.. naja voerde, met de hanenkam van The A-team. Deze ( man/vrouw?) Vond het namelijk nodig om een interessante discussie, die hij/zij alleen voerde, aan te knopen over ondermeer politiek van geert wilders, religie etcetera.

Toen de preek en busreis voorbij was waren we eindelijk in Seattle aangekomen en klaar om de grote stad te bewonderen.
Aller eerst liepen we door de stad, richting de bijzondere kauwgom muren. Dit zijn aparte muren van gebouwen in een straatje die volledig beplakt zijn met de kauwgommetjes vanuit duizenden verschillende monden! Erg kleurrijk en bijzonder om eens te zien, al stonk het af en toe wel.
Na deze aparte ervaring zijn we doorgelopen naar de Space Needle, hét kenmerkende punt van Seattle. De hoge toren zag er indrukwekkend uit. Gelukkig kregen wij de kans ( of naja merel, isa en ik durfden als enige ), om naar boven te gaan en het prachtige uitzicht over de hele stad en omgeving te bewonderen. Met een lift schoten we omhoog, en kwamen in de bijzondere shuttle van glas, waar we het mooiste uitzicht van de stad hadden. Zowel natuur, als stad was perfect te zien!

Na deze enerverende trip, zijn we weer met de bus naar de camping gegaan. Hier hebben we het zwembad getest en hebben een rustige relaxte spelletjes avond beleefd.
Morgen is de dag dat we cannon beach gaan bezoeken!

1. Diana:
    19 juli 2018
    Wat super leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Zo krijgen we goede indrukken wat je allemaal meemaakt/beleeft. Vooral blijven doen hoor. dikke knuf